preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 3. 2021.

Ukupno: 106055
Ovaj tjedan: 162
Vrijeme

Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Crveni gumb

 

 

 
Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

Poticanje kreativnosti

Kreativnost se najčešće smatra osobinom koja je svojstvena samo nekim ljudima (najčešće umjetnicima) ili nekim zanimanjima. Možda i jest istina da su neki ljudi više kreativni i da su neka zanimanja kreativnija od drugih, ali kreativnost kao osobina nipošto nije karakteristika samo nekih ljudi. Psiholozi smatraju da je, kao što je slučaj sa svim drugim karakteristikama,  kreativnost prisutna kod svakog od nas. Prema tome, pitanje koje možemo postaviti je koliko je neka osoba kreativna i kakva je kreativnost te osobe. (preuzeto s Creactivity.hr)

Kako bismo potaknuli razvoj kreativnosti kod naših učenika, osmislili smo skraćeni program radionica. Program je proveden u suradnji s Udrugom Klikeraj iz Osijeka koristeći njihove didaktičke materijale. Didaktička sredstva „Klikeraj“ koja smo koristili namijenjena su razvijanju određenih aspekata kreativnosti kroz igru: konvergentno (Krug) i divergentno mišljenje (Krug i Maštarij), uočavanje bitnih detalja (Otkrivalica), fleksibilnost (Klikeraj), logičko te simboličko i asocijativno mišljenje (Umetalica), kombinatorika i jezične vještine (Najveći jezik).

Program je proveden u trećim razredima uz veliku podršku i pomoć učiteljica Vesne Cvetković i Zrinke Brkić (te im na tome veeeeliko hvala).

Kako nam je bilo, pogledajte na slikama...

http://os-ladimirevci.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=190

 

 

Radionice i sl....

1. Tolerancija (Prvi dojmovi)

Ovako nam je bilo u sedmom i osmom razredu.....

http://os-ladimirevci.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=191

2. Tračevi

3. Prihvaćanje različitosti

 

Materijali:

 

preskoči na navigaciju