preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2012.

Ukupno: 173330
Ovaj mjesec: 2162
Ovaj tjedan: 389
Danas: 73
e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Crveni gumb

 

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Tražilica

Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

 

PEDAGOG?

   Pedagozi su stručnjaci koji se bave odgojem. Pedagozi mogu raditi u školama, vrtićima, domovima za nezbrinutu djecu, učeničkim domovima. Najveći broj pedagoga radi u školama, u kojima su oni osnovni stručni suradnici.
    Rad pedagoga u školi možemo podijeliti na više područja: planiranje i programiranje, rad s učenicima, rad s učiteljima te rad s roditeljima. Planiranje i programiranje uključuje planiranje vlastita stručnog usavršavanja i stručnog usavršavanja učitelja, sudjelovanje u izradbi godišnjeg plana i programa škole te planiranje rada i sudjelovanje u radu učiteljskog vijeća. U ovim djelatnostima pedagog surađuje s ravnateljem škole i ostalim stručnim suradnicima (psiholog, defektolog). Pedagog, u suradnji s lokalnim zavodom za zapošljavanje, izrađuje plan i program za profesionalno informiranje. Plan rada s djecom s teškoćama u razvoju i plan rada s darovitom djecom pedagog izrađuje u suradnji sa psihologom i defektologom, ako ih u školi ima.
    Pedagog izrađuje plan zdravstvene, socijalne i ekološke zaštite učenika u suradnji sa školskom ambulantom. Zadatak je pedagoga i izradba plana kulturne i javne djelatnosti škole te sređivanje pedagoške dokumentacije.
    Pedagog organizira i provodi ispitivanje zrelosti za upis u prvi razred, organizira učeničke radionice i dodatnu nastavu, organizira edukativna i odgojna predavanja za učenike, a neka sam i održi. Pedagozi provode dio profesionalnog informiranja u suradnji sa Zavodom za zapošljavanje (ankete Zavoda za zapošljavanje), daje informacije o programima srednjih škola (pedagozi osnovnih škola), odnosno programima fakulteta (pedagozi u srednjim školama). U stručnom timu sa psihologom i defektologom provode programe za djecu s teškoćama u razvoju, a u suradnji sa psihologom provode programe za darovitu djecu.
    Pedagozi u radu s učiteljima provjeravaju realizaciju rada učitelja (nazočnost na nastavi, realizaciju planova i programa i sl.). Pedagozi analiziraju rezultate škole na područjima uspjeha, vladanja, popravnih ispita i sl. Organiziraju istraživački rad u školama i stručno usavršavanje učitelja, kao i odgojna i edukativna predavanja za roditelje.

    Posao pedagoga uglavnom je uredski. Pedagozi nisu izloženi nepovoljnim vremenskim uvjetima i samo iznimno rade u smjenama. Putovanja su rijetka i najčešće su vezana uz stručno usavršavanje. Mnogo vremena provode na raznim sastancima, seminarima i predavanjima. Njihov posao zahtijeva česte kontakte s učiteljima, učenicima, roditeljima, ostalim stručnim suradnicima i suradnicima izvan škole (liječnici, psiholozi Zavoda za zapošljavanje i sl.).

Pedagozi moraju voljeti djecu i rad s djecom. Posebno je važno poznavati psihu djeteta i prilagoditi način komuniciranja djetetu. Važno je razviti smisao za probleme drugih osoba i strpljivost u radu. Sposobnost kvalitetnog planiranja, odlučnost, objektivnost i odgovornost važne su osobine za kvalitetan rad pedagoga. Zbog čestog izvještavanja, informiranja te držanja predavanja, važna je lakoća usmenog i pismenog izražavanja.

Posao pedagoga, u nekim segmentima, sličan je poslu učitelja, profesora, psihologa, socijalnog radnika, odgojitelja predškolske djece.

Naučiti kako učiti

 

Cilj projekta "Naučiti kako učiti" je kako kaže i sam naslov, učenike petog razreda naučiti osnovama učenja te pomoći učenicima u prelasku iz razredne u predmetnu nastavu.  Kroz 6 predavanja/ radionica s učenicima će se proći kroz nekoliko tema: Naučiti kako učiti, Kako da učenje ne bude mučenje, Kako se koncentrirati, Kako se motivirati, Kako prevladavati strah od ispitivanja, Kognitivne ili mentalne mape, Tjedni, mjesečni i dnevni planovi...

Za realizaciju ovoga projkta korištena je stručna literatura dostupna u školskoj knjižnici te internet. Osim predavanja učenici će dobiti i određene zadatke koje moraju napraviti za domaću zadaću. Konačni cilj projekta  je da učenici usvoje određene navike koje su bitne za njihov  daljnji uspjeh u svome školovanju. Osim predavanje za djecu biti će održano predavanjei roditeljima  na istu temu.

Popis literature koja je korištena za izradu prezentacija i podsjetnika:

Skupina autora, Naučite učiti - savjetnik za učenike, studente i roditelje,  Rijeka 2004.

Elena Kamarovsky, Tajne uspješnog učenja,  Zagreb 2010.

Majda Rijavec, Vodić za preživljavanje u školi, Zagreb, 2004.

Morena Lalić, kako učiti i mozak jačati, Osijek 2010.

U prilogu se nalaze prezentacije sa predavanja i podsjetnici za pojedine obrađene teme.

Anketa

Vršnjačko nasilje

 

 

 

Cyber nasilje

Socijalizacija učenika s teškoćama u razvoju

preskoči na navigaciju