« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kraj je nastavne godine, a time i vrijeme evaluacije i diseminacije projektnih aktivnosti. Jedan od omiljenih eTwinning projekata učenika 3. i 4. razreda bio je Alphabet of the living world koji su učenici uspješno priveli kraju pod mentorstvom svojih učiteljica Ljiljane Marinjak i Marine Arambašić.
Aktivnosti projekta provedene su s ciljem upoznavanja osnovnih karakteristika biljaka i životinja iz okruženja te uočavanje njihovih osobina, izgleda, staništa, prehrane i načina život. Učenički rad na projektu pridonio je povećanju svijesti o značaju zdravlja biljaka u postizanju ciljeva održivog razvoja.
Projekt Alphabet of the living world aktivan je drugu godinu za redom i to pod vodstvom Biljane Popović iz Republike Srbije s kojom smo ostvarili iznimnu suradnju i novo prijateljstvo. Učenici naše škole i OŠ “Knez Sima Marković” Barajevo zajedničkim snagama izradili su tri suradničke koje su rezultat sustavnog proučavanja biljnog i životinjskog svijeta.
Svjesni važnosti biljaka i životinja te činjenice kako naš život ne bi bio moguć bez njih upustili smo se u avanturu njihovog upoznavanja. Učenici su kroz ovaj projekt proširili svoja znanja o biljnom i životinjskom svijetu.
S veseljem smo izrađivali naše radove, prezentirali projektnim partnerima i s oduševljenjem ih listali u suradničkim knjigama.
Ljiljana Marinjak i Marina Arambašić
Rezultate našeg rada i suradnje pogledajte u nastavku
Kraj je nastavne godine, a time i vrijeme evaluacije i diseminacije projektnih aktivnosti. Jedan od omiljenih eTwinning projekata učenika 3. i 4. razreda bio je Alphabet of the living world koji su učenici uspješno priveli kraju pod mentorstvom svojih učiteljica Ljiljane Marinjak i Marine Arambašić.
Aktivnosti projekta provedene su s ciljem upoznavanja osnovnih karakteristika biljaka i životinja iz okruženja te uočavanje njihovih osobina, izgleda, staništa, prehrane i načina život. Učenički rad na projektu pridonio je povećanju svijesti o značaju zdravlja biljaka u postizanju ciljeva održivog razvoja.
Projekt Alphabet of the living world aktivan je drugu godinu za redom i to pod vodstvom Biljane Popović iz Republike Srbije s kojom smo ostvarili iznimnu suradnju i novo prijateljstvo. Učenici naše škole i OŠ “Knez Sima Marković” Barajevo zajedničkim snagama izradili su tri suradničke koje su rezultat sustavnog proučavanja biljnog i životinjskog svijeta.
Svjesni važnosti biljaka i životinja te činjenice kako naš život ne bi bio moguć bez njih upustili smo se u avanturu njihovog upoznavanja. Učenici su kroz ovaj projekt proširili svoja znanja o biljnom i životinjskom svijetu.
S veseljem smo izrađivali naše radove, prezentirali projektnim partnerima i s oduševljenjem ih listali u suradničkim knjigama.
Ljiljana Marinjak i Marina Arambašić
Rezultate našeg rada i suradnje pogledajte u nastavku
Učenici i učitelji OŠ Ladimirevci uključili su se u tjedan kolektivne sadnje drveća pod nazivom "Zasadi stablo, ne budi panj!".
Provedene aktivnosti dio su dva međunarodna eTwinning projekta Zasadi svoje drvo života i Živimo zeleno.
Učenici će o zasađenim stablima brinuti i stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu.