preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 3. 2021.

Ukupno: 105806
Ovaj tjedan: 442
Danas: 2
Vrijeme

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Crveni gumb

 

 

 
Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ISKUSTVENO UČENJE KROZ PROJEKTNE AKTIVNOSTI
Autor: Marina Arambašić, 26. 5. 2022.

Tijekom ove školske godine bili smo vrlo vrijedni i aktivni u mnogim projektima. Jedan od njih je međunarodni eTwinning projekt Magična naukica / Magical science u kojem su sudjelovali učenici 3. i 4. razreda Područne škole Ivanovci i učiteljice Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak. Autorice projekta su Ljiljana Mudrinić i Snežana Stević. Cilj ovog projekta je bio poticati radoznalost za otkrivanjem pojava u prirodnoj i društvenoj zajednici, bolje razumijevanje i funkcioniranje, te razvijanje kritičkog odnosa prema prikazanim činjenicama. 


Učenici su kroz projekt razumjeli složenost i povezanost svih faktora koji djeluju na čovjekovo okruženje, uočili i tumačili uzročno posljedične veze, razvijali motoričke vještine, vrijednosti, stavove i navike. Naučili su otkriti, definirati i riješiti problem kao i prihvatiti različite stavove i mišljenja.

Eksperimenti koje smo proučili i izvodili bili su tematski povezani: eksperimenti s vodom, balonima, bojom, sodom bikarbonom, biljkama i zrakom. Učenici su također imali mogućnost izvoditi pokuse po vlastitom izboru. Kroz projekt smo surađivali s projektnim partnerima iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjeverne Makedonije i Turske.
Najveću suradnju učenici četvrtog razreda, ostvarili su s učenicima izdvojenog odjela Osnovne škole "Milić Rakić Mirko" iz Donjeg Kordinca iz Srbije i njihovom učiteljicom Jelenom Babić. Putem videokonferencije zajedno smo održali sat povodom Dana izumitelja i našim novim prijateljima predstavili hrvatske izumitelje i izume kao brzinomjer, vegeta, padobran, kemijska, kravata, mp3 player i električni Tesla automobil. Prezentirali smo im neke naše prijedloge izuma i izveli svoje najdraže pokuse. Nakon desetak dana uslijedio je i uzvratni virtualni susret gdje su nam naši prijatelji opisali i pokazali svoje omiljene pokuse.


 

Projekt u cjelini, omogućio je učenicima iskustveno učenje pri kojem iznose svoje pretpostavke, slijede sve etape izvođenja pokusa, promatraju, bilježe i iznose zaključke. Također kroz suradničke aktivnosti i videokonferencije učenici su usavršili svoje komunikacijske i prezentacijske vještine. Također kroz suradničke aktivnosti i videokonferencije učenici su usavršili svoje komunikacijske i prezentacijske vještine. Izvedeni pokusi trajno su zabilježeni u zajedničku zbirku digitalnih materijala.

Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ISKUSTVENO UČENJE KROZ PROJEKTNE AKTIVNOSTI
Autor: Marina Arambašić, 26. 5. 2022.

Tijekom ove školske godine bili smo vrlo vrijedni i aktivni u mnogim projektima. Jedan od njih je međunarodni eTwinning projekt Magična naukica / Magical science u kojem su sudjelovali učenici 3. i 4. razreda Područne škole Ivanovci i učiteljice Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak. Autorice projekta su Ljiljana Mudrinić i Snežana Stević. Cilj ovog projekta je bio poticati radoznalost za otkrivanjem pojava u prirodnoj i društvenoj zajednici, bolje razumijevanje i funkcioniranje, te razvijanje kritičkog odnosa prema prikazanim činjenicama. 


Učenici su kroz projekt razumjeli složenost i povezanost svih faktora koji djeluju na čovjekovo okruženje, uočili i tumačili uzročno posljedične veze, razvijali motoričke vještine, vrijednosti, stavove i navike. Naučili su otkriti, definirati i riješiti problem kao i prihvatiti različite stavove i mišljenja.

Eksperimenti koje smo proučili i izvodili bili su tematski povezani: eksperimenti s vodom, balonima, bojom, sodom bikarbonom, biljkama i zrakom. Učenici su također imali mogućnost izvoditi pokuse po vlastitom izboru. Kroz projekt smo surađivali s projektnim partnerima iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjeverne Makedonije i Turske.
Najveću suradnju učenici četvrtog razreda, ostvarili su s učenicima izdvojenog odjela Osnovne škole "Milić Rakić Mirko" iz Donjeg Kordinca iz Srbije i njihovom učiteljicom Jelenom Babić. Putem videokonferencije zajedno smo održali sat povodom Dana izumitelja i našim novim prijateljima predstavili hrvatske izumitelje i izume kao brzinomjer, vegeta, padobran, kemijska, kravata, mp3 player i električni Tesla automobil. Prezentirali smo im neke naše prijedloge izuma i izveli svoje najdraže pokuse. Nakon desetak dana uslijedio je i uzvratni virtualni susret gdje su nam naši prijatelji opisali i pokazali svoje omiljene pokuse.


 

Projekt u cjelini, omogućio je učenicima iskustveno učenje pri kojem iznose svoje pretpostavke, slijede sve etape izvođenja pokusa, promatraju, bilježe i iznose zaključke. Također kroz suradničke aktivnosti i videokonferencije učenici su usavršili svoje komunikacijske i prezentacijske vještine. Također kroz suradničke aktivnosti i videokonferencije učenici su usavršili svoje komunikacijske i prezentacijske vještine. Izvedeni pokusi trajno su zabilježeni u zajedničku zbirku digitalnih materijala.

Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Zasadi stablo, ne budi panj!

Učenici i učitelji OŠ Ladimirevci uključili su se u tjedan kolektivne sadnje drveća pod nazivom "Zasadi stablo, ne budi panj!".

Provedene aktivnosti dio su dva međunarodna eTwinning projekta Zasadi svoje drvo života i Živimo zeleno. 

Učenici će o zasađenim stablima brinuti i stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu. 

preskoči na navigaciju