preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 3. 2021.

Ukupno: 106047
Ovaj tjedan: 154
Danas: 72
Vrijeme

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Crveni gumb

 

 

 
Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

CAP program prevencije zlostavljanja djece

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Kako se zaštiti u svijetu interneta i mobilnih uređaja

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zašto je važno provoditi program emocionalnog opismenjavanja?
Autor: Ines Pepić, 6. 6. 2018.

Da bismo mogli postići određeno (poželjno) afektivno stanje, odnosno regulirati nepoželjna stanja, moramo imati dovoljno znanja o tome: kako protok vremena utječe na emocije, kako se one međusobno razlikuju, koja je emocija prikladna za koju situaciju i slično.


Upravo je znanje o emocijama ono koje unaprjeđuje svjesnost o različitim aspektima emocionalnog funkcioniranja, odnosno onome što se naziva emocionalna inteligencija.

Većina evaluiranih programa temelji se upravo na povećanju znanja o emocijama te njihovog razumijevanja, što ima značajne efekte na razvoj emocionalne inteligencije.

Nalazi istraživanja pokazuju da su programi za poticanje emocionalnih vještina kod djece (koji razvijaju vještine prepoznavanja, razumijevanja, izražavanja i regulacije emocija) povezani s psihološkom dobrobiti, većom socijalnom kompetentnošću, kao i većim akademskim uspjehom (Rivers i sur., 2013).

Upravo iz tih razloga i naša škola odlučila se uključiti u evaluaciju programa Emocionalnog opismenjavanja kojeg provodi Studij psihologije Filozofskog fakulteta u Rijeci pod vodstvom prof.dr.sc. Vladimira Takšića i dr.sc. Tamare Mohorić, a u kojem sudjeluje preko 20 drugih škola iz cijele Hrvatske.

Provedba programa uključivala je učenike 5.a, 5.b, 5.i te 6.a razreda naše škole. Učenici tih razreda bili su podijeljeni u dvije grupe – eksperimentalnu koja će proći kroz program (5.b i 6.a) i kontrolnu koja će poslužiti za usporedbu dobivenih rezultata mjerenja (5.a i 5.i). Program je počeo prvim mjerenjem s nekoliko upitnika čiji cilj je ispitati trenutna znanja o emocijama. Nakon toga, eksperimentalna grupa uključena je u program koji je proveden kroz 7 radionica (SRZ) tijekom kojih se obradilo 7 različitih emocija.

Po završetku provedbe programa (krajem prvog polugodišta), napravljeno je drugo mjerenje u obje grupe te krajem mjeseca svibnja i treće mjerenje.

Slijedi nam nestrpljivo očekivanje rezultata istraživanja.

Svima koji su sudjelovali, učenicima i razrednicima, puno hvala na suradnji. Posebno hvala razrednicama 5.b i 6.a, Mirti Ćosić te Kristini Mirković tj, Gabrijeli Jevđenić koje su nesebično osigurale vrijeme i prostor za provedbu radionica. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju