« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
24. i 25. svibnja 2023. održan je Greencajt festivalu u Zagrebu koji je okupio domaće i strane govornike i ključne osobe iz različitih područja koji su pokušali dati odgovor na pitanje: kako stvoriti okruženje za održivu budućnost? Program s 30 panela i predavanja, više od 80 govornika i panelista iz čak 10 zemalja završio je dodjelom Green prix nagrada u sedam kategorija za promicanje održivog razvoja.
Živimo zelenije i održivije međunarodni je eTwinning projekt kojem jedna od autorica, učiteljica naše škole, Marina Arambašić. Ovaj projekt nastavak je trogodišnjeg uspješnog međunarodnog eTwinning projekta Živimo zeleno. Projekt potiče volonterski, društveni, praktični i kreativno stvaralački rad te aktivnu participaciju djece u ekološkim aktivnostima škole i lokalne zajednice kroz koje učenici stječu navike odgovornog ponašanja prema okolišu i održivom razvoju. Projektne aktivnosti usmjerene su na održiviji način života i primjenu ekoloških načela te je iz tih razloga bio dio finalista Greencajt festivala.
Posebno nas je razveselilo priznanje Osnovnoj školi Ladimirevci za jedan od najuspješnijih projekata Greencajt festivala u kategoriji Na mladima svijet ostaje.
Projekt se posebno istaknuo zbog suradničkih aktivnosti na kojima rade partneri iz 12 škola iz Republike Hrvatske i Republike Srbije. Zadatci projekta organizirani su na način da su u svakom mjesecu projektnih aktivnosti određene teme koje govore o utjecaju na klimatske promjene koje su poticaj učenicima na promišljanje i donošenje odluka o vlastitom djelovanju.
Autorski trojac ovog projekta koji čine Marina Arambašić iz OŠ Ladimirevci, Ivana Rendulić iz OŠ Lipovac i Biljana Popović iz OŠ "Knez Sima Marković" Barajevo iz Republike Srbije ističu kako su od iznimne važnosti projekti ekološke tematike u koje su uključeni predškolci i osnovnoškolci mlađe školske dobi jer samo odrastanje usmjereno na održivi razvoj i ekologiju može doprinijeti ekološkom promišljanju i djelovanju u odrasloj dobi. Kroz rani ekološki odgoj učenici upoznaju nužnost održivog upravljanja prirodnim i ljudskim potencijalima, osobnim i zajedničkim pravima, ali i odgovornostima.
Marina Arambašić