« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu redovnog nastavnog kurikuluma Geografije za sedmi razred Osnovne škole održan je projektni tematski sat na temu „Bosna i Hercegovina – multietnička država“, prvi od ukupno dva nastavna sata posvećena Bosni i Hercegovini. Naime, posebnost ovog nastavnog sata je bila što su učenici na potpuno drugačiji način stjecali uvid u kulturu, običaje te povijesno-geografske aspekte nastanka BiH. Naime, prema nekim od definicija, „projektni sat predstavlja zajednički pokušaj nastavnika i učenika da život, učenje i rad povežu tako da se s interesima sudionika obradi neka tema ili problem te se dobije konačan rezultat“.
Ovom prilikom su učenici 7.a, 7.b i 7. i, svaki tijekom svojeg nastavnog sata Geografije, imali prilike uživati u tradicionalnom bosanskom jelu – ćevapima, saznati i opisati utjecaj islamske kulture na čitavu BiH upravo kroz primjer sevdalinke te steći uvid u mnoge druge informacije koje su učenicima približile poprilično kompliciranu političku, kulturnu i vjersku sliku BiH. Učenici su tijekom čitavog sata vlastitim komentarima, argumentima i spoznajama proširivali vlastite vidike i vlastito znanje, a voditelj projektnog sata je bio učitelj Geografije Igor Zdenčanović. Neki su čak i zaplesali, a svi smo se složili da je ovo najzanimljiviji sat Geografije, te se radujemo idućem tematskom satu!