« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan sigurnijeg interneta promiče sigurno i odgovorno korištenje interneta kod svih dobnih skupina, a posebnu pozornost usmjerava na edukaciju djece i mladih širom svijeta.
Tijekom godina Dan sigurnijeg interneta (SID) postao je važan događaj. Pokrenut je 2004. godine kao inicijativa projekta SafeBorders koji financira EU. Danas se Dan sigurnijeg interneta obilježava u više od 200 zemalja.
Učenici naše škole tradicionalno se uključuju u obilježavanje ovog dana te se priključuju organiziranim radionicama koje provodi Centar za sigurniji internet. Radionice u kojima sudjeluju naši učenici jedna su od važnih projektnih aktivnosti njihovih eTwinning projekata.
U nastavku možete pročitati i vidjeti kako su učenici naše škole obilježili ovaj dan u svojim učionicama.
Ovogodišnji Dan sigurnijeg interneta obilježili smo 06. veljače 2024. godine pod sloganom „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji Internet“. Učenici 1.a i 1.b razreda matične škole zajedno su proveli aktivnosti sa svojim učiteljicama. U uvodnom dijelu riješili su anketu te kroz razgovor otkrili kako i oni često igraju igrice na internetu, a ponekad i razgovaraju s ostalim igračima. Razgovarali smo o opasnostima igranja igrica on line s nepoznatim osobama te naučili što nikako ne činiti na internetu: ostavljati osobne podatke, ime i prezime, adresu ili broj telefona, ne gledati neprimjerene sadržaje koji mogu biti strašni ili uznemirujući, kao i igrice koje nisu prikladne za njihovu dob. Nakon kratke video prezentacije o internetskim prijevarama i nagradnim igrama učenici su u paru izradili plakat sa savjetima za sigurno gejmanje.
Dan sigurnijeg interneta 3. i razred obilježio je radionicom „Naše online vrijeme, igrice, kupovina, društvene mreže.“
Uvodna aktivnost bila je razgovor o tome koje online igrice učenici najčešće igraju. Putem mobitela, tableta, laptopa, igraće konzole? Koliko vremena provode igrajući online igrice? Koliko prijatelja imaju koji igraju online igrice? Kupuju li online igrice i nadogradnje za igrice? Što i kako možemo kupiti online? Koriste li ikakve društvene mreže gdje komuniciraju o igricama koje igraju?
U središnjoj aktivnosti učenici su u paru imali zadatak na hamer papiru osmisliti plakat koji će biti izvješen u školi, a za cilj ima informirati njihove vršnjake o sigurnom igranju igrica, online kupovanju igrica i nadogradnji, kao i korištenju društvenih mreža (koje su učenici naveli u odgovorima uvodne aktivnosti). Trebali su osmisliti internetskog junaka i njegovih pet pravila kako mogu povećati svoju sigurnost na Internetu tijekom igranja igrica i komuniciranja s drugima tijekom igranja ili korištenja društvenih mreža. Nakon izrade uslijedila je prezentacija i diskusija o plakatima.
U završnoj aktivnosti učenici su izrazili svoje mišljenje o radionici i pisali ono što su novo naučili.
Nizom aktivnosti, obilježen je Dan sigurnijeg interneta i u 2.i razredu PŠ Ivanovci:
Učiteljice Katarina Bulut Čolaković, Marina Arambašić, Marija Bulut Lukačević, Ana Coha i Ljiljana Marinjak