Dječji tjedan je tradicionalna aktivnost posvećena djeci koja se održava u prvom punom tjednu listopada.
Naša škola Dječji tjedan svake godine obilježi različitim aktivnostima.
Ciljevi Dječjeg tjedna su: usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati u tim danima posebne i prigodno odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu, pokrenuti nove akcije od šireg značaja za razvoj i odgoj djece i poticati volonterski društveni i stručni rad odraslih s djecom.
Moto Dječjeg tjedna je lijepa i prepoznatljiva izreka, koja izražava odnos odraslih prema djeci: „Ljubav djeci prije svega!“, a ove godine tema aktivnosti bila je Empatija.
DJEČJI TJEDAN U PŠ IVANOVCI
Od 6. do 10. listopada 2025. u Područnoj školi Ivanovci obilježen je Dječji tjedan – vrijeme posvećeno djeci, igri, kreativnosti i zajedništvu.
Svaki dan donio je nešto novo:
Svoje sportske talente pokazali smo kroz sportske aktivnosti: Igra s padobranom, Tko će skupit više, Gađam loptom u metu i Bacam obruč.

Obukli smo majice na životinje, razgovarali o tome koliko volimo životinje, pisali o njima pjesme, crtali i slikali, izrađivali ih od jesenskog lišća te izradili plakat za Svjetski dan životinja kojim pozivamo na volontersku aktivnost Ubaci euriće za sretnije psiće.

Školsko dvorište pretvorili smo u Šareni pločnik.

Na Dječjem sajmu učenici su prodavali i kupovali igračke, knjige, slikovnice, školski pribor i druge sitnice koje više ne koriste. Učili su o vrijednosti predmeta, razmjeni i odgovornom ponašanju.

Dječji tjedan završili smo zabavom uz hrvatski igrani film Zeko, film o prijateljstvu i brizi o kućnim ljubimcima.

Škola je cijeli tjedan bila ispunjena osmijehom, veseljem i druženjem!
Hvala roditeljima, bakama i pedagogu na sudjelovanju i podršci!
DJEČJI TJEDAN U LADIMIREVCIMA
Tema Dječjeg tjedna ove godine blia je empatija, što znači da su aktivnosti naših učenika učiteljice razredne nastave usmjerile na razumijevanje i suosjećanje s osjećajima drugih. U svim razredima razredne nastave provedene su radionice. Kroz razne igre i priče, djeca su učila prepoznati vlastite osjećaje i osjećaje drugih, razvijati toleranciju, te shvaćati važnost prijateljstva i zajedništva. Aktivnosti su uključivale učenje o pomaganju, poštovanju različitosti i nenasilnom rješavanju sukoba.
Osim radionica, učenici su se uključili i u stvaranje zajedničkih radova koji krase prostor škole.
Promišljali smo o tome kako je hodati u tuđim cipelama te pozvali druge da uskoče u naše cipele.

Poslali smo poruke empatije jedni drugima kroz aktivnost “Mali malima”.

Priključili smo se izazovu učiteljice Krunoslave i učenika PRO2.


Ana Coha i Marina Arambašić