2021-02-03 14:23:00 Neka riječi odjekuju U srijedu, 3. veljače 2021. godine učenici 2., 3. i 4. razreda PŠ Ivanovci, učenici posebnog razrednog odjela (POOG1), 4., 5. i 6. razreda i učenici 2.b OŠ Ladimirevci obilježili su Svjetski dan čitanja naglas, kako drugačije nego čitanjem. Svi razredi odradili su ovu aktivnost u okviru eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu“. Učenici 2.i razreda čitali su slikovnicu Zaljubljena roda koju je ilustrirala i napisala učenica naše škole, Petra Vidaković. Svoje čitanje su snimili kako bi i učenici drugih škola uživali u njihovom čitanju. Čitali su i priču o pahuljicama. Slikovnicu Potraga za blagom, učenice Lare Vidaković izražajno su čitali i snimili učenici 3. razreda. Pročitali su naglas i prekrasnu slikovnicu svojeg prijatelja Luke Crnčevića pod nazivom Daj šapu.
Učenici 4. razreda ovih dana čitaju i proučavaju knjigu Duh u močvari, Ante Gardaša pa su oni upravo ovu knjigu izražajno čitali naglas jedni drugima. Ova godina proglašena je GODINOM ČITANJA jer čitanjem proširujemo spoznaje, razvijamo sposobnost koncentracije, pažnje, pamćenja, razvijamo kritičko mišljenje, bogatimo rječnik, razvijamo maštu… Čitanje naglas naročito razvija senzibilitet za ljepotu jezika, zato neka čitanjem riječi odjekuju.
Svjetski dan čitanja naglas obilježili su i učenici 2.b razreda OŠ Ladimirevci Učenici posebnog razrednog odjela (POOG1), 4., 5. i 6. razreda OŠ Ladimirevci u školu su na sam dan obilježavanja donijeli drage knjige, slikovnice, bajke, priče, romane, enciklopedije. Od svih donesenih knjiga birali su onu koju će prezentirati ostatku razreda. Poslušali su tako Tri praščića, Crkvenkapicu, Vlak u snijegu, Kućna čudovišta te iz ilustrirane enciklopedije svjetske povijesti zanimljivosti o 1. svjetskom ratu. Nakon što je pojedini učenik naglas pročitao odabranu knjigu, razgovarali su o pročitanom, analizirali likove i njihove postupke, izdvajali najvažnije događaje, donosili poruke. Poslije svake poslušane priče rješavali su zadatke. Ocijenili su priču, ilustrirali vlastitu naslovnicu priče, napisali svoje mišljenje o poslušanom te ocijenili čitatelja. Malo je za reći da su učenici uživali. Jedva su čekali čuti što pojedini učenik misli o njihovom odabiru, njihovoj ilustraciji naslovnice, a ponajviše o ocijeni čitatelja. Ljiljana Marinjak, Marija Bulut Lukačević i Marina Arambašić
|
Osnovna škola Ladimirevci |