« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
eTwinning je inicijativa koja našoj školi donosi mnogobrojne prilike za suradnju s obrazovnim institucijama diljem Europe. Kroz ovu platformu, učenici i učitelji imaju priliku sudjelovati u raznovrsnim projektima, razvijati svoje vještine i stjecati nova znanja. Istovremeno učiteljima i učenicima iz različitih europskih zemalja omogućava suradnju na zajedničkim projektima koristeći informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Naša škola i ove se godine pridružila eTwinning zajednici s ciljem obogaćivanja obrazovnog procesa i poticanja međunarodne suradnje. Učenici su bili posebno motivirani istraživati i učiti na kreativan način, koristeći razne digitalne alate i platforme. Sudjelovali smo u nekoliko projekata koji su obuhvaćali razne teme, od ekologije i održivog razvoja, poticanju čitanja, zdravog života, volontiranja, likovne umjetnosti do digitalne pismenosti.
Kraj je nastavne 2023./2024. godine pa su tako i u tijeku završne aktivnosti projekta Živimo zelenije i održivije koji je na međunarodnoj eTwinning sceni aktualan drugu godinu za redom. Ovaj projekt autorski je projekt učiteljice Marine Arambašić koji je nastao u suradnji s projektnim partnericama Ivanom Rendulić iz OŠ Lipovac (RH) i Biljanom Popović iz OŠ "Knez Sima Marković" Barajevo (RS). Projekt je osmišljen s ciljem poticanja volonterskog, društvenog, praktičnog i kreativno stvaralačkog rada te aktivne participacije djece u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. Sve provedene projektne aktivnosti bile su usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela.
Trenutno su projektni partneri i sudionici projekta u fazi prijava projekta za oznaku kvalitete na eTwinning platformi, a ujedno pišu i izvješća za Udrugu hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono koja je pokrovitelj ovog projekta.
U današnje vrijeme, kada je održivost važna tema, ljudi su pronašli različite kreativne načine za promicanje ekološki osviještene mode. Jedan od tih načina je specifična vrsta kreativnosti koja uključuje preoblikovanje stare odjeće u potpuno novu. Dizajneri koriste različite materijale kako bi obnovili modne komade ili stvorili nove predmete od već korištene tkanine.
Nagrađivanje za rad na eTwinningu postoji od samih početaka. Oznaka kvalitete dodjeljuje se učiteljima svake godine za projekte na nacionalnoj i europskoj razini. Kako bi se nagradio rad svih sudionika na školskoj razini postoji i eTwinningova oznaka kvalitete za škole. eTwinning oznaka kvalitete želi nagraditi uključenost, predanost, marljivost - ne samo pojedinih eTwinnera, već i timova unutar same škole. Ovo priznanje dodjeljuje se zbog izvrsne digitalne prakse, prakse iz eSigurnosti i inovativnih i kreativnih pristupa poučavanju. I ove školske godine su se pojedini učitelji i učenici naše škole aktivno uključili u eTwinning projekte. Suradnja i razmjena ideja putem eTwinning platforme je obogatila naš rad te smo se povezali s brojnim školama iz Republike Hrvatske i drugih europskih zemalja.
U protekloj godini odradili smo mnoštvo zanimljivih aktivnosti koje smo prezentirali projektnim partnerima iz drugih škola. Naš rad je priznat od strane eTwinning zajednice škola u Europi te smo ponosni što je Osnovna škola Ladimirevci u ovoj školskoj godini nagrađena oznakom eTwinning škole 2023 - 2024.
Školski medni dan učenici 1. razreda PŠ Ivanovci obilježili su 7. prosinca 2023, povodom Svetog Ambrozija. Program školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka provodi Ministarstvo poljoprivrede u suradnji s osnivačima osnovnih škola, a svrha Programa je educiranje o važnosti konzumiranja meda kao i uključivanja meda u prehranu te educiranje učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost. Učenici 1. razreda PŠ Ivanovci uključeni su eTwinning projekte Živimo zdravo 4, Eko eTwinneri 2 i Živimo zelenije i održivije 2 te su ih pčele posebno zanimale jer su pčele vrlo važne za opstanak mnogih vrsta na našoj planeti te za poboljšanje zdravlja ljudi. Učenici su upoznali pčele kroz različite zabavne aktivnosti: čitali smo slikovnicu o pčelama Pčelica Jelica i medo Edo, imali smo pčelinju matematiku, razgibali smo se u igrama s "pčelicama", upoznali su izgled košnice, saznali su da pčela proizvodi ljekoviti med, proučili smo med i čitali zašto je toliko dobar za zdravlje...i na kraju smo se svi posladili medom 🍯
Marija Bulut Lukačević
Hrana koju unosimo u naše tijelo je neophodna za dobivanje hranjivih tvari potrebnih za zadovoljenje energetskih potreba, rast, razvoj, očuvanje zdravlja, prevenciju bolesti i dobro funkcioniranje tijela. Kvaliteta prehrane ima veliki utjecaj na kvalitetu života. Izbor hrane koju konzumiramo može imati pozitivne ili negativne učinke na naše zdravlje, naročito kada taj izbor hrane postaje navika tijekom godina, učinci na zdravlje postaju vidljivi i značajni. Različiti faktori mogu utjecati na naš odabir hrane (preferencije, navike, kulturne, etničke ili religijske tradicije, društveni utjecaji, dostupnost hrane, ekonomske i socijalne okolnosti, emocije, stav prema vlastitom tijelu, zdravstveno stanje, znanje o prehrani itd.), ali važno je imati na umu da taj odabir hrane ima veliki utjecaj na naše zdravlje. Zato je važno odabrati pravilnu prehranu kako bismo održavali, poboljšavali i štitili naše zdravlje. To je posebno važno tijekom odrastanja, kada stvaramo životne navike i ponašanja koja, ako su nepravilna, mogu biti temelj za kasniji razvoj kroničnih bolesti koje su danas vodeći uzrok obolijevanja i smrtnosti.
Zbog sve ozbiljnijih globalnih ekoloških problema koji uključuju negativne klimatske promjene, prekomjerno iskorištavanje prirodnih resursa, nesavjesno i neodgovorno ponašanje prema okolišu, sve se više nameće tema održivog razvoja. Stoga je iznimno važno govoriti o temi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj što ranije.
Kako bi sadržaje iz područja održivog razvoja aktualizirale u svoj rad, učiteljice Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak zajedno sa svojim učenicima 1./4. i 2. razreda ove su se školske godine uključile u međunarodni eTwinning projekt Eko eTwinneri.
eTwinning je inicijativa koja našoj školi donosi mnogobrojne prilike za suradnju s obrazovnim institucijama diljem Europe. Kroz ovu platformu, učenici i učitelji imaju priliku sudjelovati u raznovrsnim projektima, razvijati svoje vještine i stjecati nova znanja. Istovremeno učiteljima i učenicima iz različitih europskih zemalja omogućava suradnju na zajedničkim projektima koristeći informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Naša škola i ove se godine pridružila eTwinning zajednici s ciljem obogaćivanja obrazovnog procesa i poticanja međunarodne suradnje. Učenici su bili posebno motivirani istraživati i učiti na kreativan način, koristeći razne digitalne alate i platforme. Sudjelovali smo u nekoliko projekata koji su obuhvaćali razne teme, od ekologije i održivog razvoja, poticanju čitanja, zdravog života, volontiranja, likovne umjetnosti do digitalne pismenosti.
Kraj je nastavne 2023./2024. godine pa su tako i u tijeku završne aktivnosti projekta Živimo zelenije i održivije koji je na međunarodnoj eTwinning sceni aktualan drugu godinu za redom. Ovaj projekt autorski je projekt učiteljice Marine Arambašić koji je nastao u suradnji s projektnim partnericama Ivanom Rendulić iz OŠ Lipovac (RH) i Biljanom Popović iz OŠ "Knez Sima Marković" Barajevo (RS). Projekt je osmišljen s ciljem poticanja volonterskog, društvenog, praktičnog i kreativno stvaralačkog rada te aktivne participacije djece u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. Sve provedene projektne aktivnosti bile su usmjerene na održiviji način života i primjenu ekoloških načela.
Trenutno su projektni partneri i sudionici projekta u fazi prijava projekta za oznaku kvalitete na eTwinning platformi, a ujedno pišu i izvješća za Udrugu hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono koja je pokrovitelj ovog projekta.
U današnje vrijeme, kada je održivost važna tema, ljudi su pronašli različite kreativne načine za promicanje ekološki osviještene mode. Jedan od tih načina je specifična vrsta kreativnosti koja uključuje preoblikovanje stare odjeće u potpuno novu. Dizajneri koriste različite materijale kako bi obnovili modne komade ili stvorili nove predmete od već korištene tkanine.
Nagrađivanje za rad na eTwinningu postoji od samih početaka. Oznaka kvalitete dodjeljuje se učiteljima svake godine za projekte na nacionalnoj i europskoj razini. Kako bi se nagradio rad svih sudionika na školskoj razini postoji i eTwinningova oznaka kvalitete za škole. eTwinning oznaka kvalitete želi nagraditi uključenost, predanost, marljivost - ne samo pojedinih eTwinnera, već i timova unutar same škole. Ovo priznanje dodjeljuje se zbog izvrsne digitalne prakse, prakse iz eSigurnosti i inovativnih i kreativnih pristupa poučavanju. I ove školske godine su se pojedini učitelji i učenici naše škole aktivno uključili u eTwinning projekte. Suradnja i razmjena ideja putem eTwinning platforme je obogatila naš rad te smo se povezali s brojnim školama iz Republike Hrvatske i drugih europskih zemalja.
U protekloj godini odradili smo mnoštvo zanimljivih aktivnosti koje smo prezentirali projektnim partnerima iz drugih škola. Naš rad je priznat od strane eTwinning zajednice škola u Europi te smo ponosni što je Osnovna škola Ladimirevci u ovoj školskoj godini nagrađena oznakom eTwinning škole 2023 - 2024.
Školski medni dan učenici 1. razreda PŠ Ivanovci obilježili su 7. prosinca 2023, povodom Svetog Ambrozija. Program školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka provodi Ministarstvo poljoprivrede u suradnji s osnivačima osnovnih škola, a svrha Programa je educiranje o važnosti konzumiranja meda kao i uključivanja meda u prehranu te educiranje učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost. Učenici 1. razreda PŠ Ivanovci uključeni su eTwinning projekte Živimo zdravo 4, Eko eTwinneri 2 i Živimo zelenije i održivije 2 te su ih pčele posebno zanimale jer su pčele vrlo važne za opstanak mnogih vrsta na našoj planeti te za poboljšanje zdravlja ljudi. Učenici su upoznali pčele kroz različite zabavne aktivnosti: čitali smo slikovnicu o pčelama Pčelica Jelica i medo Edo, imali smo pčelinju matematiku, razgibali smo se u igrama s "pčelicama", upoznali su izgled košnice, saznali su da pčela proizvodi ljekoviti med, proučili smo med i čitali zašto je toliko dobar za zdravlje...i na kraju smo se svi posladili medom 🍯
Marija Bulut Lukačević
Hrana koju unosimo u naše tijelo je neophodna za dobivanje hranjivih tvari potrebnih za zadovoljenje energetskih potreba, rast, razvoj, očuvanje zdravlja, prevenciju bolesti i dobro funkcioniranje tijela. Kvaliteta prehrane ima veliki utjecaj na kvalitetu života. Izbor hrane koju konzumiramo može imati pozitivne ili negativne učinke na naše zdravlje, naročito kada taj izbor hrane postaje navika tijekom godina, učinci na zdravlje postaju vidljivi i značajni. Različiti faktori mogu utjecati na naš odabir hrane (preferencije, navike, kulturne, etničke ili religijske tradicije, društveni utjecaji, dostupnost hrane, ekonomske i socijalne okolnosti, emocije, stav prema vlastitom tijelu, zdravstveno stanje, znanje o prehrani itd.), ali važno je imati na umu da taj odabir hrane ima veliki utjecaj na naše zdravlje. Zato je važno odabrati pravilnu prehranu kako bismo održavali, poboljšavali i štitili naše zdravlje. To je posebno važno tijekom odrastanja, kada stvaramo životne navike i ponašanja koja, ako su nepravilna, mogu biti temelj za kasniji razvoj kroničnih bolesti koje su danas vodeći uzrok obolijevanja i smrtnosti.
Zbog sve ozbiljnijih globalnih ekoloških problema koji uključuju negativne klimatske promjene, prekomjerno iskorištavanje prirodnih resursa, nesavjesno i neodgovorno ponašanje prema okolišu, sve se više nameće tema održivog razvoja. Stoga je iznimno važno govoriti o temi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj što ranije.
Kako bi sadržaje iz područja održivog razvoja aktualizirale u svoj rad, učiteljice Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak zajedno sa svojim učenicima 1./4. i 2. razreda ove su se školske godine uključile u međunarodni eTwinning projekt Eko eTwinneri.
Učenici i učitelji OŠ Ladimirevci uključili su se u tjedan kolektivne sadnje drveća pod nazivom "Zasadi stablo, ne budi panj!".
Provedene aktivnosti dio su dva međunarodna eTwinning projekta Zasadi svoje drvo života i Živimo zeleno.
Učenici će o zasađenim stablima brinuti i stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu.