preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2012.

Ukupno: 244442
Ovaj mjesec: 829
Ovaj tjedan: 342
Danas: 1
e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

linkuhttps://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/  

 

Priloženi dokumenti:
Srednjahr.docx

Crveni gumb

 

Kalendar
« Srpanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

ŠKOLSKI OBROK 3

Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stigla prva veća donacija
Autor: Marina Arambašić, 7. 1. 2020.

Valpovačka nezavisna lista donirala je pet tisuća kuna prikupljenih od naknada gradskih vijećnika, zamjenice gradonačelnika i gradonačelnika Valpova Osnovnoj školi Ladimirevci za kupnju sustava Play Attention.


Prije nekoliko je dana OŠ Ladimirevci započela prikupljanje sredstava za ovaj računalni sustav koji se koristi za poboljšanje pažnje i koncentracije Play Attention. Dvojica su stručnih djelatnika, pedagog Ivan Lenard i psiholog Pavle Mamužić, nakon edukacije o sustavu uvidjela važnost ovog uređaja za učenike naše škole sa specifičnim poteškoćama na području pažnje i koncentracije što ometa njihove kognitivne vještine. Gradonačelnik Matko Šutalo je istaknuo da im je drago podržati nešto što je struka prepoznala te spremno unapređuje odgojno-obrazovne procese ukorak s tehnologijom. U ime Valpovačke nezavisne liste donaciju je uručila zamjenica gradonačelnika Ana Brajnović. Ravnatelj Damir Jakopiček je primio donaciju i zahvalio na prvoj većoj donaciji u ovu svrhu te naglasio da će OŠ Ladimirevci i dalje raditi na tome da svim učenicima pruži priliku za ostvarenje svojih potencijala.

Ukupan iznos potreban za nabavu sustava je 27.000,00 kn. U tu cijenu uračunat je sam uređaj, instalacija programa i podrška dvije godine te set od 6 igara. Prema riječima pedagoga i psihologa, koji će provoditi ovu vrstu vježbi, istraživanja su potvrdila da djeca koja koriste Play Attention sustav imaju značajna poboljšanja na području pažnje, hiperaktivnosti te izvršnih funkcija (kao npr. mišljenje, pamćenje, govor…) od onih učenika koji su koristili samo klasične treninge kognitivnih vještina.

 

Ivana Kuna

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju