Osnovna škola Ladimirevci

Ispis statistike od 25. 3. 2021.

Vrijeme

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Prometna učilica

Školski portal

Nagrađeni naši mladi umjetnici
Autor: Dario Krenek, 12. 10. 2015.

U sklopu projekta za promicanje kulture čitanja nagrađeni su najuspješniji sudionici iz naše škole. Veliki trud i njihova kreativnost pri izradi svoje slikovnice nagrađeni su jednodnevnim izletom, knjigom i priznanjem, a udruga Kalibra pohvalnicama zahvaljuje svim sudionicima i nada se suradnji i u školskoj godini 2015./2016. Donosimo vam dnevnik putovanja Mislava Plečića i Marina Cvetkovića.

Ivana Kuna

PUTOVANJE U KARLOVAC

U povodu  završetka natječaja  „Moja prva knjiga“,  24.09.2015. smo pozvani na dodjelu nagrada. U 7:30 smo krenuli iz Ladimirevaca prema Osnovnoj školi M. P. Katančića Valpovo gdje smo čekali autobus.  U 8:15 autobus je krenuo prema Karlovcu. U autobusu je bilo lijepo i zanimljivo jer smo upoznali puno novih prijatelja iz Belišća i Valpova s  kojima smo  razgovarali, igrali se i slušali pjesme. Oko 11 sati imali smo pauzu za doručak i odmor,  nakon toga smo nastavili putovanje. Tijekom putovanja smo vidjeli mnogo šuma i brežuljaka, sela i gradova, što nam se jako svidjelo. Nakon dugog putovanja, oko 13 sati, stigli smo u Karlovac. Kada smo izašli iz autobusa otišli smo na izložbu svih slikovnica pristiglih na natječaj iz cijele Hrvatske. Nakon toga smo dobili svoje zaslužene nagrade, tiskane slikovnice koje su radila djeca  za natječaj „Moja prva knjiga“. Nakon dodjele nagrada otišli smo u šetnju gradom. Na igralištu uz rijeku Koranu smo se zabavljali i igrali nogomet s kestenjem. U 17 sati smo imali svečanu priredbu u Domu HV Zrinski koja nam je bila odlična. Glavne su nagrade dodjelile spisateljice Sanja Pilić i Silvija Šesto. Kada je priredba završila krenuli smo kući, nakon pet sati vožnje stigli smo u Ladimirevce u večernjim satima.