« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Art(d)eko knjiga nagradni je natječaj za učenike razredne nastave Osječko-baranjske županije, koji organizira Knjižnica Osnovne škole kralja Tomislava, Našice. Svrha natječaja je poticanje kreativnog umjetničkog izražavanja učenika uz primjenu ekoloških načela te razvijanje kulture čitanja. Učenici i učiteljice OŠ Ladimirevci rado su se uključili te su osvojili prvo i treće mjesto svojim dizajnerskim ostvarajima.
Cilj je natječaja izraditi knjigu koja naglašava umjetničku i estetsku vrijednost knjiga primjenjujući pritom ekološka načela. Izrađeni materijali naših učenika osmišljeni su u okviru aktivnosti eTwinning projekata Uz čitanje riječi rastu, Moja kreativna i zabavna učionica te Živimo zeleno.
Proljetni kišobran u stihovima nastao je nadahnut tekstovima Željke Horvate-Vukelje. Učenici četvrtoga razreda su uz vodstvo učiteljice Ljiljane Marinjak obnovili stari (reumatični) kišobran, obojili ga, ukrasili te oživjeli stihovima i multimedijskim sadržajima skrivenim u oblacima.
Proljetna eko-knjižnica nastala je od staroga kovčega za posteljinu kojega su vrijedne ruke preobrazile u minijaturnu knjižnicu. Knjige su nekada bile kutije šibica a kutak za recikliranje su nekada bile kutije za bombone. U toj se knjižnici može pronaći mnoštvo tekstova slavnih hrvatskih pisaca, zanimljivih činjenica u malim enciklopedijama, ali i društvenih igara prilagođenih uzrastu prvašića koji su ukrasili tekstove ilustracijama i zidove portretima spisatelja. Mentorice su bile Ivana Kuna i Marina Arambašić.
Članovi povjerenstva ocjenjivali su kreativnost i inovativnost dizajna knjige, povezanost tekstualnog sadržaja i fizičkog izgleda knjige te poštivanje ekološkog načela. Prvo je mjesto osvojila naša Proljetna eko-knjižnica, a treće Proljetni kišobran u stihovima. Vrijedne nagrade, knjige, likovni pribor, društvene igre i slatkiše učenike su obradovale i potaknule na nove kreacije.